Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Reklamacja:

Wyślij e-mail na sklep@galbit.pl. W wiadomości podaj:

1. Numer faktury lub paragonu.

2. Imię i nazwisko lub nazwę firmy

3. Opis przyczyny reklamowanego produktu.

Po otrzymaniu takiego zgłoszenia nasz pracownik będzie się z Państwem kontaktował w celu ustalenia dalszego przebiegu reklamacji.

 

 

Zwrot towaru:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Galbit 

Tarnawce 46f

37-741 Tarnawce

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.